جهت همکاری با سایت تایپ رها، می‌توانید از بخش استخدام در قسمت بالای صفحه، فرم مربوطه را تکمیل فرمایید و رزومه خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید.

پس از ارسال رزومه، کارشناسان رزومه ها را مورد بررسی قرار داده و درصورت نیاز به تخصص شما، با شما تماس گرفته می شود.

20 پاسخ

    1. ۳ سال است کار type میکنم.
      در شرکت ها،اورژانس کشوری ،انتشارات کار کردم.
      پاورپوینت در حد ساده و متوسط بلدم و کار میکنم.
      در حال اموزش نرم افزار indDesign هستم
      در حال اموزش دیدن دوره ی تولید محتوا و الگوریتم اینستاگرام هم‌هستم.
      و در بخش های تایپ فوری،تایپ صوتی، تایپ دستنویس،تایپ انلاین توانایی همکاری دارم.
      با گوشی و لبتاب به صورت دورکاری اماده ی همکاری هستم.

  1. با سلام خدمات تایپ از جمله تایپ فارسی ، دست نویس ، تایپ صوتی ، رسم شکل و غیره را در خدمت شما هستم

  2. با سلام خدمات تایپ فارسی و انگلیسی دست نویس ، اکسل ، رسم شکل در ورد توانایی دارم .

  3. با سلام.اینجانب فارغ التحصیل رشته فناوری اطلاعات (it) از دانشگاه دولتی هستم.تایپ ده انگشتی ،تایپ با کامپیوتر و موبایل کامل مسلط هستم.همچنین ادمینی اینستاگرام و تولید محتوا در فضای مجازی در جهت طراحی پست و استوری نیز 3سال سابقه دارم.
    تایپ فایل های pdf،تایپ فایل های صوتی خودتون رو در کمترین زمان به من بسپارید.

    1. سلام
      تسلط خوب برای تایپ فارسی و انگلیسی با سیستم و گوشی
      تایپ دست نویس و فایل صوتی را هم به خوبی انجام میدهم

      1. سلام وقتتون بخیر. خدمات تایپ معمولی _تایپ از روی دست نویس _تایپ فایل صوتی _رسم جدول _ نوشتن فرمول _و کار کردن با پاور پوینت انجام داده میشه

  4. با سلام و خسته نباشید به نظر من سایت رها تایپ فرصت خوبی برای افرادی مهیا کرده است تا افراد بتوانند کار خوبی برای خود داشته باشند و درامدی از این طریق بدست بیاوردند ممنون از زحمات شما

    1. باسلام خدمت همکاران عزیزباسایت رها درسایت آشناشدم وبه نظر فرصت وموقعیت خوبی به جوان ها داده شده تا اینجا مهارتهاشون رو نشون بدن، بنده لیسانس حسابداری دارم ومهارت در تایپ10 انگشتی وتندزنی فارسی وانگلیسی و آشنایی کامل بانرم افزارهای کامپیوتر وموبایل ودر حوزه شرکت‌های دولتی وخصوصی هم فعالیت داشتم.

  5. دانشجوی مهندسی کامپیوتر و مسلط به ورد وپاورپوینت و زبان انگلیسی هستم.فکر میکنم در حدی باشم که بتونم برای تایپ یا ترجمه پروژه ای قبول کنم.

  6. با سلام و وقت بخیر بنده تمایل به همکاری در کار تایپ دارم.‌ تسلط به ورد ، اکسل ، پاورپوینت و تایپ مبتدی را دارم . خدمات تایپ از جمله تایپ فارسی ، دست نویس ، تایپ صوتی ، تایپ فرمول ساده ، تایپ در ورد و ترسیم شکل و نمودار در ورد، جدول بندی در اکسل وساخت پاورپویت آنلاین و غیره را در خدمت شما هستم .

  7. سلام و وقت بخیر
    بنده تسلط به تایپ فارسی و انگلیسی همچنین اصلاح, غلط گیری و تایپ انواع فایل های صوتی و دست نوشته را توی کمترین زمان ممکن دارم و همچنین توانایی انجام انواع پروژه ها در پاورپوینت, اکسل, وورد و… را دارا میباشم
    با تشکر

  8. سابقه چندین پروژه تایپ جزوه و فایل صوتی و کار با برنامه های وورد و پاورپوینت رو دارم با تسلط کامل و به نظرم این سایت کاملا مناسب افرادی مثل منه ک بتونن از چیزایی ک بلدن برای کسب درامد و تجربه استفاده کنن

  9. سابقه طولانی مدت تایپ در انواع و اقسام متون با ده انگشت با سرعت و دقت بالا را دارم و از سایت
    رهاتایپ برای ایجاد اشتغال ممنونم.

  10. سلام وقت بخیر
    بنده حدود ۲سال است که تو بعضی شرکت ها کار تایپ انجام دادم و توی این مدت ۲ دوره تولید محتوا و کار با ورد و پاورپوینت دیدم.

  11. در زمینه تایپ در محیط ورد فعالیت میکنم . تایپ از روی دست نویس ، تایپ پی دی اف و تایپ‌فایل صوتی انجام میدهم . هم تایپ فارسی و هم تایپ انگلیسی میتوانم انجام دهم . دو سال سابقه همکاری با شرکت دانش بنیان در زمینه تایپ دارم . دارای مدرک icdl با نمره بالای ۹۰ دارم . سرعت تایپ م بسیار خوب و بالا است. در زمینه ترجمه و پاور پوینت هم فعالیت بالا و خوبی دارم .

  12. با سلام و وقت بخیر بنده به ورد ، اکسل ، پاورپوینت وتايپ مسلط هستم خدمات تایپ از جمله تایپ فارسی ، دست نویس ، تایپ فرمول ، تایپ در ورد و ترسیم شکل و نمودار در ورد، جدول بندی در اکسل وساخت پاورپویت را در خدمت شما هستم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *