نحوه پذیرش پروژه تایپ

اگر آماده پذیرش پروژه تایپ هستید، مطابق دستورالعمل زیر عمل نمایید. دقت نمایید اگر دقیقا مطابق دستورالعمل زیر عمل ننمایید، هزینه ای به شما تعلق نخواهد گرفت.

1 – از طریق مرورگر گوشی یا کامپیوتر خود، وارد سایت google.com شوید.

نحوه پذیرش پروژه تایپ 1

2 – در کادر جستجو، “سفارش تایپ” را وارد نموده و روی دکمه جستجو کلیک نمایید.

نحوه پذیرش پروژه تایپ 2

3 – در لیست نتایج، روی سایت مشخص شده در تصویر کلیک نمایید.

نحوه پذیرش پروژه تایپ 3

4 – در صفحه ای که مشاهده می نمایید، روی دکمه “ویژه تایپیستها” کلیک نمایید و شروع به تایپ پروژه پیشنهادی نمایید.

پس از تایپ هر صفحه، میزان درآمد شما در لیست قابل مشاهده خواهد بود.  تسویه حساب هر شنبه انجام می شود.

نحوه پذیرش پروژه تایپ 4

69 پاسخ

  1. سلام
    من چند وقته که تو کار تایپ و تهیه کلیپ کار میکنم
    و میخواهم در خانه به درامد برسم و تلاش کنم دستم تو جیب خودم باشه🙏🏻❤️

  2. سلام
    امیدوارم حال دلتون خوب و خوش باشه
    من میخواهم در خانه هم به درامد برسم هم به شما کمک کنم که مورد پسند شما باشم
    انشالله که همکاری کنم باهاتون☺️

    1. سلام و وقت بخیر
      از سایت بسیار خوب تایپ آوا بسیار ممنونم که زمینه ای رو فراهم کردن که هم پروژه های تایپی به بهترین شکل و در اسرع وقت انجام بشه و هم تایپیست های دورکار بتوانند درامد داشته باشند.

  3. با سلام خدمات تایپ از جمله تایپ فارسی ، دست نویس ، تایپ صوتی ، رسم شکل و غیره را در خدمت شما هستم

  4. با سلام خدمات تایپ از جمله تایپ فارسی ، انگلیسی، ترکی – تایپ و طراحی در پاورپوینت – تولید محتوا – ادیت در فتوشاپ – طراحی و تایپ در اکسل رسم شکل و غیره را در خدمت شما هستم .

  5. با سلام
    از آنجا که پروژه های تایپ دانشجویی دانش آموزی و مانند آن بخش مهمی از نیاز کاربران خدمات تایپ است به نظر می‌رسد چنین سایت هایی بتواند بخشی از دغدغه های این قشر را برطرف کند. اینجانب جهت انجام انواع پروژه های تایپ اعلام همکاری میکنم. با تشکر از حسن توجه شما.

  6. درود .
    من تازه با این سایت آشنا شدم امیدوارم که بتونم همکاری خوبی داشته باشم.
    در دوران دانشجویی چندین سال در زمینه ی تایپ کار کرده ام. دوره ی زرنگار و تایپ ده انگشتی دیدم با زرنگار کار کردم . تایپ فرمول و مهندسی و تخصصی انجام دادم . به فتوشاپ تسلط دارم البته بیشتر در زمینه ی عکس و رتوش . شغل فعلی عکاسی هست و عکاسی دارم ولی چون تایم های خالی زیاد هست بین کارم میخوام از این زمان ها استفاده کنم. اهل مطالعه و نوشتن هم هستم . به ادبیات آشنایی دارم . کار موسیقی و نوازندگی رو بصورت حرفه ای انجام میدم . کار ترجمه ی مقالات موسیقی ، ترجمه ی سایت ایران ملودی رو هم مدتی انجام میدادم . به کامپیوتر تسلط دارم . کار تدوین ویدیو چندین سال در صدا و سیما انجام دادم و ترجمه و زیر نویس فیلم هم تسلط دارم.

  7. با سلام
    جهت انجام کلیه پروژه ها و امور دانشجویان و دانش آموزان در زمینه
    انجام کلیه امور مرتبط به تایپ word ،تایپ صوتی، دست نویس،پاورپوینت،ترجمه متون انگلیسی به فارسی ، ادیت تحویل در کمترین زمان و به صورت فوری اینجانب تمایل به همکاری دارم

  8. با سلام و وقت بخیر
    من تازه میخواهم شروع به کار کنم امیدوارم این سایت برای من هم مفید باشد

  9. با سلام و خسته نباشید
    سایت بسیار خوب و مفیدی برای جوانان برای کاریابی آسان و در آمد به سرفه است

    1. با سلام و خسته نباشید.
      بنده چندین ساله در زمینه تایپ و کارهای اداری مشغول هستم. دوره icdl 1,2 و تایپ رو هم گذراندم و به تایپ ده انگشتی تسلط دارم. امیدوارم بتونیم باهم همکاری مفید و بلندمدت داشته باشیم.
      با تشکر

  10. با سلام خدمات تایپ از جمله تایپ فارسی ، دست نویس ، تایپ صوتی ، رسم شکل و غیره را در خدمت شما هستم

  11. سلام من خودم در حال تولید محتوای ریاضی هستم و در حال تدریس ریاضی هستم و چون برای تولید محتوا باید کار تایپ هم انجام میدادم توانایی تایپ ریاضی رو دارم وسعی میکنم این کار رو به بهترین صورت ممکن انجام دهم.و تسلط کامل به جزوه نویسی با قلم نوری را نیز هم در گوشی هم لپ تاپ دارم.

  12. با سلام
    من تازه بااین مجموعه آشنا شدم علاقه به دورکاری دارم و وجه متمایز این مجموعه اینه که هزینه ای بابت ثبت نام نمیگیرند👍

  13. با سلام و وقت بخیر
    بنده تایپ متون فارسی و انگلیسی را با کامپیوتر انجام می دهم. تا حدودی بر تایپ 10 انگشتی تسلط دارم. قبلا مدتی با سایت تایپایران همکاری کرده ام و در آزمون مربوط به تایپ این سایت، توانستم نمره بالایی کسب کنم. مدرک دانشگاهی و سابقه تایپ پایان نامه و مقاله (البته مربوط به خودم) را دارم. توانایی آماده سازی پاورپوینت و همچنین رسم جدول در ورد هم دارم. تایپ فایل صوتی درصورتیکه حاوی مطالب سخت و تخصصی نباشد و همچنین فایل دستنویس (خوش خط)، نیز می توانم انجام دهم. همیشه سعی می کنم کارم را با دقت و حوصله و بدون غلط انجام دهم. امیدوارم بتونم با سایت شما همکاری خوبی داشته باشم.

  14. سلام مسلط به تایپ فارسی و انگلیسی و پاورپوینت هستم دوره های ICDL1,2 را با نمرات عالی طی کرده ام. با استفاده از کامپیوتر شخصی و در منزل و روزانه میتوانم تایپ کنم . تایپ از روی فایل پی دی اف می توانم انجام دهم . توانایی خلاصه نویسی متون را نیز دارم. دوسال با شرکت دانش بنیان در زمینه تایپ همکاری داشتم.

  15. بنده دارای گواهی آی سی دی ال هستم.تسلط كامل بر تايپ بر نرم افزار ورد و ارسال سريع بدون غلط، تسلط بر پاورپوينت و توانايي تايپ فارسي و لاتين در كمترين بازده زماني دارم و توانايي كار در پروژه هاي گروهي دارم مسئوليت پذير و منظم و بادقت هستم.صفحه آرایی و ویراستاری پایان نامه هم میتوانم انجام بدم.با گرافیک هم تا حدودی آشنایی دارم.

  16. سلام
    حدودا7 سال هست که پروژه های دانشجویی شامل مقاله پایان نامه و تحلیل مقاله انجام می دهم. تسط نسبتا خوبی در نرم افزارهای ورد اکسل و پاورپوینت دارم.

  17. سلام وقت بخیر
    تسلط کامل به Wordو Office و فرمول نویسی را با دقت بالا و در اسرع وقت انجام میدهم ، بسته به اینکه متن شما فارسی ساده، فارسی به همراه لاتین، فارسی به همراه لاتین و فرمول نویسی، فایل صوتی، دست نویس با خط خوش، دستنویس با خط بد و یا تمام لاتین باشد.
    پروژه در قالب pdfیا word( به در خواست کار فرما) در یک فایل zip تقدیم میگردد و اینجانب متعهد می گردم در پایان اتمام پروژه وتصویه کار فرما تمام مدارک و متون و فایل پروژه را تماماً تحویل ایشان دهم

  18. انواع تایپ فارسی انگلیسی و ایتالیایی را انجام میدهم. این کار را با کامپیوتر شخصی در خانه انجام میدهم. همچنین اکثر فعالیت بنده در زمینه تایپ فایل های صوتی و یا تصویری میباشد. آماده همکاری هستم.سپاس

  19. من دانشجو هستم و‌متون انگلیسی ‌ و ترکی هم میتونم بنویسم ‌و‌ترجمه کنم و دست نویس و تایپ به گوشی و لپ تاپ هم میتونم .سپاس

  20. سلام 19سالمه مسئول دفتر شرکت مهندسی و ساختمانی و دانشجو هستم و حدود یکسال است که کار با ورد و اکسل را انجام میدم میتونم 30صفحه را در یک ساعت تایپ کنم رسم شکل و نمودار و جدول راهم بلد هستم.

  21. سلام من یه نوجوان هستم.
    از خیلی وقت پیش که تازه وارد دوره نوجوانی شده بودم علاقه به کسب درآمد داشتم تا بتونم یه پولی رو تو جیب خودم داشته باشم.
    امیدوارم بتونم باهاتون همکاری خوبی در زمینه تایپ داشته باشم.

  22. سلام من دانشجوی لیسانس هستم و در زمینه ورد و تایپ و رسم جدول وصفحه آرایی سند تخصص دارم.

  23. با سلام.
    این سایت از این جهت خوبه که دغدغه دانشجویان را اتلاف وقت برای تایپ متون دانشگاهی و پایان نامه جلوگیری میکند.
    میتوانند جزوات دستنویس یا فایل های صوتی خود را به صورت یک متن حرفه ای دربیاورند.

    بنده به تازگی با این سایت آشنا شده ام و مایل به همکاری به صورت دوکاری در حوزه تایپ نویسی هستم.

  24. سلام.من سهیلا هستم . میخواستم شغلی که نیاز به بیرون از منزل نداشته باشه انتخاب کنم به نظرم کار با کامپیوتر در منزل خیلی بهتر هست خصوصا برای خانم ها که هم یه شغلی داشته باشن و هم درآمد مناسب. ممنونم از سایتتون.

  25. سلام
    من مهندس رشته برق هستم و کتاب های زیادی در این زمینه تایپ کردم. علاقه خاصی به تایپ دارم و بیشتر وقتمو بزای همین کار میزارم

  26. سلام وقت بخیر
    من تازه با سایت شما آشنا شدم و هدف من پیشرفت خودم در زمینا تابپ و کسبدرآمد از همین زمینه میباش

  27. سلام وقت بخیر
    من تازه با سابت شما آشنا شدم هدف من پیشرفو در زمینه تایم کسب درآمد از آن می باشد.

  28. سلام وقت بخیر
    من تازه با سایت شما آشنا شدم و هدف من پیشرفت خودم در زمینه تایپ و کسب درآمد از همین زمینه میباشد.

  29. سلام.
    من دارای مدرک کارشناسی ارشد هستم و به مدت سه سال با موسسه‌ای در زمینۀ ترجمه، ویراستاری و تایپ، به صورت پروژه‌ای همکاری داشته‌ام.
    با توجه به علاقۀ شخصی خود به تایپ، امیدوارم بتوانم همکاری خوبی با آوا تایپ داشته باشم.

  30. سلام
    سعید هستم از تهران
    بیش از 25 سال سابقه کا ردارم و تسلط کافی بر برنامه های ورد، اکسل، پاورپوینت و فتو شاپ را دارم و با توجه به داشتن اوقات فراغت نسبتا کافی، آمادگی پذیرش پروژه های تایپی را داشته و بمنظور قدر دانی، کاور هر یک از پروژه های تحویلی را نیز بصورت رایگان طراحی و تقدیم خواهم نمود. بامید همکاری با شما

  31. سلام
    بسیار خوشحالم که با شما همکاری میکنم
    من سابقه ی کار تایپ و ترجمه و پاورپوینت به مقدار زبادی دارم
    امیدوارم به تیم کمک کنم تا همیشه تو قله بمونه

  32. توانایی تایپ به زبانهای فارسی، انگلیسی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی در محیط ورد و پاورپوینت با سابقه دو سال فعالیت

  33. اینجانب رشته حسابداری هستم و با Excel و Word زمان زیادی است کار میکنم سابقه فعالیت در سایت های انجام پروژه تایپ و تایپ انواع پایان نامه و مقاله و…فعالیت در کافی نت و انجام امور تایپی در Word و Excel و همچنین مسلط به تایپ ده انگشتی.

  34. با سلام و وقت بخیر
    اینجانب رشته حسابداری هستم و با Excel و Word زمان زیادی است کار میکنم سابقه فعالیت در سایت های انجام پروژه تایپ و تایپ انواع پایان نامه و مقاله و…فعالیت در کافی نت و انجام امور تایپی در Word و Excel و همچنین مسلط به تایپ ده انگشتی.

  35. سلام
    من دانشجوی ارشد هستم و تمایل دارم بصورت دورکاری به درآمد برسم، امیدوارم بتونم همکاری خوبی با شما داشته باشم.

  36. سلام
    من سابقه کار تایپ ده انگشتی را دارم و کار را در سریعترین زمان ممکن به شما تحویل خواهم داد.

  37. ضمن عرض سلم و خسته نباشید…
    اینجانب علاقه مند به این شغل هستم و توانایی انجام امور مربوط به تایپ ترکی و فارسی-نرم افزار آفیس و … را دارم و امیدوارم از طریق همکاری خوبی که با مجموعه خواهم داشت به رشد 2 طرفه سازمان و خودم کمک کرده باشم

  38. ضمن عرض سلم و خسته نباشید…
    اینجانب علاقه مند به این شغل هستم و توانایی انجام امور مربوط به تایپ ترکی و فارسی-نرم افزار آفیس و … را دارم و امیدوارم از طریق همکاری خوبی که با مجموعه خواهم داشت به رشد 2 طرفه سازمان و خودم کمک کرده باشم. با توجه به فعالیت بهینه این سازمان و کمک موثر ان به قشر جوان جامعه باعث خرسندی من خواهد بود که در این سازمان فعالیت داشته باشم.

  39. با سلام
    بسیار خرسندم که با سایت شما آشنا شدم. توانایی تایپ فوری در کوتاه ترین زمان ممکن را دارم خیلی خوشحال می شوم با اینجانب همکاری فرمایید.

  40. سلام وقت عالی متعالی
    به نظرم سایت رها تایپ نسبت به سایتهای دیگه در ارائه پروژه پیشتاز بوده و از وقتی باهاشون کار میکنم حس بهتری نسبت به رسالت خودم پیدا کردم.
    من پایان نامه مادرم در مقطع دکترا بازنویسی و ویرایش کردم و متون زبان لاتین زیادی تایپ کردم. امیدوارم بتونم همکار خوبی برای این مجموعه باشم.
    سپاس

  41. سلام من مشغول به تحصیل و هستم و نیاز به یک شغلی دادم که بتونم در کنار تحصیل به کسب درآمد برسم. با تشکر از شما برای فراهم کردن این موقعیت برای ما.

  42. سلام و وقت به خیر
    بنده تمایل به انجام کار در سایت شما دارم. رزومه خود را هم برایتان ارسال نموده‌ام

  43. سلام
    خیلی خوشحالم که با مجموعه شما آشنا شدم و امیدارم بتونیم همکاری خوبی با هم داشته باشیم.

  44. سلام طاهاصحرایی هستم قصد همکاری با تیم شما رو داشتم امیدوارم بتونیم به هم کمک کنیم.

  45. سلام وقتتون بخیر
    تازه با سایتتون آشنا شدم
    دوس دارم باهاتون همکاری کنم چون کارم دورکاری هست و مطمئنم کار با سایت شما واسم پیشرفت خیلی خوبیه

  46. امیدوارم بتونم همکار خوبی باشم براتون و هرچه که دراین سالها در زمینه تایپ و وورد یاد گرفتم کمال بهره رو ببرم. واقعا براش زحمت کشیدم و دوست دارم ازاین راه به درآمد عالی برسم و میدونم میتونم کنار شما این هدفم رو برآورده کنم

  47. افرادی که در سایت رها تایپ بشدت متعهد و حرفه ای هستند و همکاری با این سایت برای من افتخار بزرگیست
    من مدرک ای سی دی ال دارم تسلط بر انگلیسی دارم و تایپ فارسی و انگلیسی رو انجام میدم در سریعترین زمان و بدون غلط

  48. با سلام و خسته نباشید
    بنده تمایل به همکاری با شما و انجام و تایپ پروژه های دانشجویی و دانش آموزی متناسب با سلیقه شخص درخواست کننده و به صورت شیک و منظم و استفاده از عکس با کیفیت بالا، استفاده از مدل های سه بعدی، تایپ جزوه دست نویس، تایپ فایل صوتی، استفاده از فونت های زیبا، رفرنس زنی برای پروژهای دانشجویی و هر آنچه شما بخواهید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *